Monday, March 26, 2007

החיים עם הסכרת-פוסט מס'3

עברה עליי תקופה לא קלה בזמן האחרון.
בחודשיים האחרונים אני נאלצתי לעקוב אחרי דיאטה מאוד קפדנית שהכין לי הרופא משפחה בשיתוף הדיאטנית,
שהכילה את כל הדברים שאף פעם לא אכלתי, אוכל בריא וזמין.
אין גאנק פוד, אין דונטס, אין ציפס והמבורגר.
בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם אך לאחר זמן מה התברר שלא כל כך, ואפשר לחיות גם בלעדיהם.

כמו כן הצטרפתי לקבוצת הליכה ליד האזור שלי ואני עושה איתם צעדות 4 פעמים בשבוע של 40 דק' כל פעם.
אני מרגיש טוב מאי פעם(למרות הסכרת), הלחץ דם שלי ירד,אני בכושר יותר טוב בזכות הפעילות וירדתי במשקל ואני מרגיש שזה רק ההתחלה.

אני הייתי לחוץ מאוד בהתחלה בגלל הדיאטה והסכנות וכל מה שמצפה לי, אך הרוב התברר כדברים שאפשר לנצח ולחיות איתם ואפילו בכיף.
(חוץ מהתרופות המעצבנות שאני צריך לקחת כל הזמן,ובדיקות כמות הסוכר בגוף שזה אפילו אחרי חודשיים פשוט הופך למתיש ומעצבן כל פעם מחדש).

אני מרגיש ממש טוב יחסית(וזה בא מאחד שיש לו סכרת) ואני אופטימי בנוגע לעתיד.

אז יומטוב שיהיה לכולכם,
אפרים
.

No comments: